مطابق اطلاعیه صادره از سوی دبیرخانه انجمن: در پاسخ به درخواست گروهی از اعضای گرانمایه و دیگر علاقه‌مندان، مهلت ثبت‌نام در «آزمون حسابدار مالی خبره سال 1397» تا 31 مرداد 1397 تمدید شد

 

دبیرخانه انجمن با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد واصله به اداره امور اعضای انجمن، و به منظور جلب مشارکت حداکثری اعضای واجد شرایط و دیگر علاقه‌مندان، مهلت ثبت‌نام در «آزمون حسابدار مالی خبره سال 1397»، برای آخرین بار، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، 31 مرداد 1397 تمدید می‌شود. مطابق این اطلاعیه، با توجه به زمان‌بندی مورد نظر برای برگزاری آزمون در نیمه نخست مهرماه 1397، و ضرورت اعلام فهرست داوطلبان واجد شرایط شرکت در آزمون تا 15 شهریور 1397، مهلت مذکور غیر قابل تمدید است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، پیرو صدور «فراخوان ثبتنام در آزمون حسابدار مالی خبره سال 1397» (مورخ 30 بهمن 1396)، با توجه به پیگیری‌های مکرر گروهی از اعضای گرانمایه انجمن و دیگر علاقه‌مندان واجد شرایط، مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام در این آزمون، دبیرخانه انجمن با صدور اطلاعیه شماره (4) «آزمون حسابدار مالی خبره سال 1397» از تمدید مهلت ثبت نام در این آزمون تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، 31 مرداد 1397 خبر داد. متن کامل اطلاعیه صادره به شرح زیر است:

 

اطلاعیه شماره (4) «آزمون حسابدار مالی خبره سال 1397»

تمدید مهلت ثبت‌نام تا 31 مرداد 1397

 

بدین وسیله به اطلاع اعضای گرانمایه انجمن و دیگر علاقه‌مندان می‌رساند، با توجه به پیگیری‌های مکرر گروهی از اعضای گرانمایه انجمن و دیگر علاقه‌مندان واجد شرایط شرکت در «آزمون حسابدار مالی خبره سال 1397»، مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام در این آزمون، با توجه به هماهنگی انجام‌شده با هئیت تشخیص صلاحیت حسابداران مالی خبره و شورای عالی انجمن، به منظور جلب مشارکت حداکثری علاقه‌مندان واجد شرایط، مهلت ثبت‌نام در آزمون تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، 31 مرداد 1397 تمدید می‌شود.

 

لازم به تاکید است، با توجه به زمان‌بندی مورد نظر برای برگزاری آزمون در نیمه نخست مهرماه 1397، و ضرورت اعلام فهرست داوطلبان واجد شرایط شرکت در آزمون تا 15 شهریور 1397، مهلت مذکور غیر قابل تمدید است. از این رو، داوطلبان شرکت در این آزمون صرفاً تا پایان مهلت مذکور برای ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود فرصت خواهند داشت.

 

همان‌گونه که در اطلاعیه شماره (1): «فراخوان ثبتنام در آزمون حسابدار مالی خبره سال 1397» (مورخ 30 بهمن 1396) نیز اعلام شده است، ثبتنام داوطلبان در آزمون از طریق تکمیل فرم ثبت‌نام پیوست فراخوان فوق‌الذکر و تحویل حضوری مدارک مورد نیاز مذکور در فراخوان به دبیرخانه انجمن و دریافت رسید کتبی (ممهور به مهر انجمن) یا ارسال پستی فرم ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز از طریق پست پیشتاز (سفارشی) انجام میشود. به منظور پیگیری وصول درخواستهای ارسالی از طریق پست، هر یک از داوطلبان باید بلافاصله پس از تحویل فرم ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز به پست، تصویر رسید پستی را با ذکر نام، نام خانوادگی، کد عضویت و عبارت «آزمون حسابدار مالی خبره سال 1397» بر روی رسید به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا نمابر 88878667 ارسال کنند.

 

دبیرخانه انجمن حسابداران خبره ایران

 

 

اخبار مرتبط:

 

 

شماران