IICA 40th Seminar Videos

 

از طریق کانال رسمی انجمن در آپارات: فیلم کامل سخنرانی‌ها و مقالات چهلمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران ("مدیریت هزینه: در عمل"، 11 مهر 1397) منتشر شد.

 

فیلم کامل سخنرانی‌ها، مقالات، و میزگرد پرسش و پاسخ چهلمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران از طریق کانال رسمی انجمن در آپارات منتشر شد. همایش یادشده با عنوان "مدیریت هزینه: در عمل"، در روز چهارشنبه، 11 مهر 1397، با حضور قریب به چهارصد تن از اعضای انجمن و دیگر علاقه‌مندان در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد (پیوند خبر).

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، پیرو برگزاری چهلمین همایش انجمن، که با عنوان "مدیریت هزینه: در عمل"، در روز چهارشنبه، 11 مهر 1397، در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، فیلم‌های کامل بخش‌های مختلف این همایش از طریق کانال رسمی انجمن در آپارات منتشر شد.

 

اعضای محترم انجمن و دیگر علاقه‌مندان می‌توانند با کلیک بر روی هر یک از پیوندهای زیر، ویدئوی مربوط را از طریق کانال رسمی انجمن حسابداران خبره ایران در آپارات مشاهده کنند:

 

گزارش کامل این همایش در شماره 318-319، مهر و آبان 1397، مجله حسابدار (ماهنامه انجمن حسابداران خبره ایران) منتشر خواهد شد.

 

گفتنی است، کانال رسمی انجمن حسابداران خبره ایران در آپارات (به نشانی www.aparat.com/iica_ir) در روز دوشنبه، 12 بهمن 1394، با هدف به انتشار ویدئوهای انجمن و دیگر ویدئوهای مربوط، تحت نظارت دبیرخانه انجمن راه‌اندازی شده است (خبر راه‌اندازی). طی قریب به سه سال گذشته، فیلم کامل همه رویدادهای انجمن، شامل، مجامع عمومی عادی سالانه اعضاء، همایش‌ها، و آیین‌های گرامیداشت برگزارشده توسط انجمن، به همراه، فیلم‌های مستند ساخته‌شده توسط دبیرخانه انجمن از این طریق در دسترس اعضای گرانمایه و دیگر علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

شماران