iraninsurance

 

اداره امور اعضای انجمن حسابداران خبره ایران با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید قرارداد گروهی بیمه درمانی تکمیلی برای بهرهمندی اعضای گرانمایه انجمن حسابداران خبره ایران با بیمه ایران خبر داد. مطابق این اطلاعیه، مهلت ارسال مدارک متقاضیان تا 25 آذر 1397 اعلام شده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران متن کامل اطلاعیه صادره از سوی اداره امور اعضای انجمن حسابداران خبره ایران در ارتباط با تمدید قرارداد گروهی بیمه درمانی تکمیلی برای بهرهمندی اعضای گرانمایه انجمن حسابداران خبره ایران با بیمه ایران به شرح زیر است:

 

اطلاعیه

تمدید قرارداد گروهی بیمه درمانی تکمیلی برای بهرهمندی اعضای انجمن حسابداران خبره ایران با بیمه ایران

 

بدین وسیله ضمن شادباش فرارسیدن ایام گرامی‌داش روز حسابدار، به اطلاع اعضای گرانمایه انجمن حسابداران خبره ایران می‌رساند، در راستای ارائه خدمات رفاهی به اعضاء مطابق روال سالهای گذشته، و با توجه به سررسید شدن مهلت قرارداد بیمه گروهی مازاد درمان اعضای انجمن، اقدامات اولیه مورد نیاز برای تمدید این قرارداد برای یک سال آینده با شرکت بیمه ایران انجام شده است.

 

با توجه به مراتب فوق، اعضای متقاضی استفاده از این بیمه درمانی تکمیلی گروهی میتوانند حداکثر تا روز 25 آذر 1397 مدارک مورد نیاز خود و افراد تحت تکفل خود را پس از مطالعه دقیق فایلهای زیر تکمیل و به نمایندگی بیمه ایران (به طریق ذکر شده در فایلهای زیر) ارسال کنند.

 

برای ارائه اطلاعات بیشتر تلفنهای 55187747 و 55187221 (نمایندگی بیمه ایران) پاسخگوی متقاضیان است.

اطلاعات تکمیلی:

1- جدول حق بیمه درمان تکمیلی - سال 1397

2- جدول تعهدات قرارداد گروهی بیمه درمان تکمیلی - سال 1397

 

اداره امور اعضای انجمن حسابداران خبره ایران

شماران