Chalesh Eghtesad Radio 1397 09 14

 

در آستانه فرارسیدن پانزدهم آذرماه و برگزاری آیین‌های گرامی‌داشت روز حسابدار در سرتاسر کشور، دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران به همراه دبیرکل جامعه حسابداران رسمی ایران و غلامحسین دوانی عضو مشترک انجمن و جامعه در برنامه چالش رادیو اقتصاد با موضوع حسابداران و شفافیت مالی حضور خواهند یافت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، در آستانه فرارسیدن پانزدهم آذرماه «روز حسابدار» و برگزاری آیین‌های گرامی‌داشتی به همین مناسبت در سرتاسر کشور، محسن قاسمی، دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران به همراه سید محمد علوی دبیرکل جامعه حسابداران رسمی ایران و غلامحسین دوانی عضو مشترک انجمن و جامعه در برنامه «چالش» رادیو اقتصاد با موضوع «حسابداران و شفافیت مالی» حضور خواهند یافت.

 

مطابق اعلام تهیه‌کنندگان، این برنامه ساعت 15:00 روز چهارشنبه، 14 آذر 1397 از رادیو اقتصاد (موج FM فرکانس 98) پخش خواهد شد. برنامه رادیویی «چالش» برنامه‌ای تولیدی ساخته رادیو اقتصاد است که به منظور تضارب آرا و ارائه نظرات متفاوت و بعضا متضاد میان کارشناسان و مسئولان نهادها، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف با موضوعات گوناگون کسب و کار، کشاورزی، صنعت و بازرگانی و اقتصادی و جامعه به تهیه‌کنندگی سید وحید موسوی و حمیده رضا سلطانی و با اجرای کارشناس برنامه، امیرحسین راسخ، ساعت 15:00 روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه پخش می‌شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند فایل صوتی (کامل) این برنامه را از طریق کانال رسمی پادکست‌های انجمن حسابداران خبره ایران در تلگرام (این پیوند) گوش کنند.

شماران