اعضای انجمن حسابداران خبره ایران، دیگر نویسندگان و مترجمان سرتاسر کشور، و موسسات انتشاراتی تخصصی کتاب‌های حسابداری می‌توانند شناخت‌نامه (پروفایل) کتاب‌های خود را از طریق این پایگاه تخصصی به صورت رایگان منتشر کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، همزمان با روزهای آغازین سال 1398، دبیرخانه انجمن از رونمایی نسخه آزمایشی «پایگاه تخصصی معرفی کتاب‌های حسابداری» تحت نظارت انجمن حسابداران خبره ایران خبر داد. این پایگاه یکی از پایگاه‌های تخصصی تحت نظارت انجمن حسابداران خبره ایران است که با هدف کمک به معرفی هر چه بهتر کتاب‌های حسابداری و سایر منابع آموزشی مورد نیاز حسابداران طراحی و راه‌اندازی شده است.

 

در این پایگاه تخصصی علاوه بر انتشار شناخت‌نامه (پروفایل) کتاب‌های منتشرشده توسط انجمن حسابداران خبره ایران طی چهار دهه گذشته، امکان انتشار رایگان شناخت‌نامه (پروفایل) کتاب‌های اعضای انجمن، دیگر نویسندگان و مترجمان سرتاسر کشور، و موسسات انتشاراتی تخصصی کتاب‌های حسابداری نیز به صورت رایگان فراهم است.

 

اعضای گرانمایه انجمن و دیگر نویسندگان، مترجمان و ناشران کتاب‌های حسابداری (حسابداری مالی، حسابداری بها، حسابداری مدیریت، و حسابرسی) و سایر کتاب‌های مرتبط با حسابداری (راهبری شرکتی، کنترل داخلی، مدیریت ریسک، ضدتقلب، تامین مالی، سرمایه‌گذاری، مدیریت، ...) که تمایل به معرفی آثار خود از طریق این پایگاه اطلاع‌رسانی دارند، می‌توانند پس از مراجعه به منوی «ثبت کتاب» در این پایگاه و دانلود و تکمیل فرم شناخت‌نامه (پروفایل) کتاب‌های خود، آن‌ها را به همراه فایل PDF صفحات آغازین کتاب (از جمله، جلد، شناسنامه، فهرست، پیشگفتار، یا بخش‌های دیگر آن) به رایانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

شماران