در پی موافقت شورای مدیریت مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) با استعفای ابراهیم نوروزبیگی از سمت مدیر اجرایی PACT، محسن غلامرضایی به عنوان مدیر اجرایی این مرکز آموزش وابسته به انجمن حسابداران خبره ایران منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، در پی استعفای ابراهیم نوروزبیگی از سمت مدیر اجرایی PACT (وابسته به انجمن حسابداران خبره ایران) شورای مدیریت PACT با پیشنهاد شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران مبنی بر انتصاب محسن غلامرضایی به عنوان مدیر اجرایی PACT موافقت کرد و وی را به عنوان مدیر اجرایی این مرکز آموزش منصوب کرد.

گفتنی است، رحمت‌اله صادقیان، رئیس شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران، در نامه مورخ 20 خرداد 1398، در اجرای ماده 18 اساسنامه PACT، ضمن ابلاغ مصوبه جلسه مورخ 19 خرداد 1398 شورای عالی، محسن غلامرضایی را به عنوان مدیر اجرائی به شورای مدیریت آن موسسه پیشنهاد کرده بود.

طبق ماده 18 اساسنامه PACT: "شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران یک نفر را از بین اعضای شورای مدیریت موسسه (PACT) یا خارج از آن به عنوان مدیر اجرائی موسسه به شورای مدیریت پیشنهاد می‌کند که با رای اکثریت شورای مدیریت برای مدت دوسال منصوب می‌شود. انتصاب مجدد وی با ترتیب فوق بلامانع است. مدیر اجرایی با حکم شورای مدیریت منصوب می‌شود. مدیر اجرایی به صورت تمام وقت انجام وظیفه می‌کند."

ابراهیم نوروزبیگی طی چهار سال گذشته (از اردیبهشت 1394) در سمت مدیر اجرایی PACT خدمات ماندگاری را به این مرکز آموزش حرفه‌ای، انجمن حسابداران خبره ایران، و حرفه حسابداری ایران ارائه کرد. به طوری ضمن توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری PACT، جایگاه آن را به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرکز آموزش حرفه‌ای حسابداری و مالی در ایران تثبیت کرد. شورای عالی و دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران، ضمن سپاسگزاری و تقدیر از خدمات تاثیرگذار و ارزشمند نامبرده، بهروزی ایشان را از درگاه پروردگار خواستارند.

گفتنی است، محسن غلامرضایی، مدیر اجرایی جدید PACT، که پیش از این به مدت ده سال در سمت مدیر آموزش و تحقیقات سازمان حسابرسی و دبیر کمیته آموزش و تحقیقات آن سازمان خدمت کرده است، دارای دکتری حسابداری (PhD)، دکترای مدیریت کسب‌وکار (DBA) با گرایش حسابداری، و مدرک حسابرسی عملکرد از آکادمی ملی حسابرسی مالزی است. وی علاوه بر عضویت در هیئت تشخیص حسابداران مالی خبره انجمن حسابداران خبره ایران، عضویت در هیئت مدیره انجمن حسابرسان داخلی ایران، و عضویت در کمیته آموزش IFRS سازمان بورس و اوراق بهادار، عضویت مدعو در کمیته تدوین استانداردهای سازمان بورس و اوراق بهادار را نیز در کارنامه خود دارد. وی حسابدار رسمی، حسابرس داخلی خبره، و کارشناس رسمی دادگستری در حوزه حسابداری و حسابرسی (حوزه تهران مرکزی) است؛ و بیش از 24 سال سابقه انجام خدمات حسابرسی مالی، حسابرسی عملیاتی و حسابرسی رعایت، و سابقه عضویت در کمیته‌های حسابرسی و مدیریت حسابرسی داخلی‌ بانک‌ها را در تجربیات کاری خود دارد.

شورای عالی و دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران، ضمن تبریک به مدیر اجرایی جدید PACT، موفقیت ایشان را در خدمتگزاری به این مرکز آموزش حرفه‌ای، انجمن حسابداران خبره ایران، و حرفه حسابداری ایران خواستارند.

شماران