برای دیدن اندازه بزرگتر پوستر بر روی آن کلیک کنید

عصرگاه چهارشنبه، 9 مرداد 1398، در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، «همایش استانداردهای جدید حسابداری ایران: چالش‌ها و راهکارهای پیاده‌سازی در اجراء» با همکاری مشترک انجمن حسابداران خبره ایران و مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، با توجه به این که استانداردهای جدید حسابداری ایران از تاریخ یکم فروردین 1398 لازم الاجرا است، «همایش استانداردهای جدید حسابداری ایران: چالش‌ها و راهکارهای پیاده‌سازی در اجراء» با محوریت بررسی چالش‌های پیش رو در اجرای این استانداردها و ارائه راهکارهای لازم برای رفع این چالش‌ها و پیاده‌سازی مطلوب استانداردهای جدید، عصرگاه چهارشنبه، 9 مرداد 1398، در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، با همکاری مشترک انجمن حسابداران خبره ایران و مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) برگزار خواهد شد.

مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، در حال حاضر تنها موسسه آموزش حرفه‌ای در سطح کشور است که اقدام به طراحی و برگزاری این همایش کرده است. از این رو، همایش پیش رو فرصتی مناسب را در اختیار حسابداران، حسابرسان، مدیران، کارشناسان و سایر علاقه‌مندان قرار خواهد داد، تا علاوه بر کسب دانش مورد نیاز درباره این استانداردها از همفکری صاحب‌نظران برجسته حرفه بهره‌مند شوند و بتوانند موضوعات مدنظر خود را با خبرگان این حوزه مطرح کنند.

این همایش در دو نشست جداگانه و در پایان هر نشست پنل پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد. در این دو نشست، تغییرات استانداردهای حسابداری شماره 1 (نحوه ارائه صورتهای مالی)، شماره 2 (صورت جریان‌های نقدی)، شماره 34 (رویه‌های حسابداری، تغییر در برآوردهای حسابداری و اشتباهات)، شماره 35 (مالیات بر درآمد)، شماره 36 (ابزارهای مالی: ارائه)، شماره 37 (ابزارهای مالی: افشاء) مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار خواهند گرفت.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر به وبگاه مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)  - این پیوند – مراجعه فرمایند. لازم به ذکر است، در پایان همایش به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در همایش ارائه خواهد شد.

 

شماران