عکس روی جلد مجله حسابدار (نشریه انجمن حسابداران خبره ایران)، بهمن و اسفند 1392

زنده‌یاد محمد منیری، بیش از هفده سال (تا دی 1392) در جایگاه دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران و مدیر اجرایی مجله حسابدار (نشریه انجمن) به انجمن حسابداران خبره ایران خدمت کرد، و طی این دوران طولانی چند نوبت به عضویت  در شورای عالی انجمن نیز درآمد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، زنده‌یاد محمد منیری، حسابدار مستقل خبره، حسابدار رسمی، دبیرکل فقید و عضو پیشین شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران، نیمروز آدینه، 4 مرداد 1398، در سن هشتاد سالگی در تهران دیده از جهان فروبست. آن زنده‌یاد، بیش از هفده سال (تا دی 1392) در جایگاه دبیرکل انجمن و مدیر اجرایی مجله حسابدار (نشریه انجمن)،‌ و در چند دوره در جایگاه عضو شورای عالی، به انجمن حسابداران خبره ایران خدمت کرد.

مراسم تشییع پیکر آن مرحوم صبح روز یکشنبه، 6 مرداد 1398، ساعت 8:30 صبح از مقابل منزل آن زنده‌یاد به نشانی تهران، میدان اختیاریه، خیابان لطیفی، بن‌بست هاشمی، انجام خواهد شد. مراسم ترحیم آن زنده‌یاد نیز عصرگاه سه‌شنبه، 8 مرداد 1398، از ساعت 16:30 تا 18:00 در مسجد الزهرا واقع در تهران، خیابان شهید عراقی برگزار خواهد شد.

شورای عالی، دبیرکل و کارکنان انجمن حسابداران خبره ایران ضایعه درگذشت دبیرکل فقید انجمن را به بازماندگان آن شادروان، اعضای انجمن و جامعه حسابداران کشور تسلیت می‌گویند و برای بستگان، دوستان و همکاران آن زنده‌یاد شکیبایی آرزومندند.

متن کامل گفت‌وگوی مجله حسابدار با زنده‌یاد محمد منیری – بهمن و اسفند 1392

 

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف آگهی ترحیم بر روی تصویر بالا کلیک کنید

 

شماران