دبیرخانه انجمن با صدور اطلاعیه شماره (2) «آزمون گواهینامه خدمات مالیاتی مشاغل» اعلام کرد، با توجه به نزدیکی تاریخ اولیه اعلامی برای برگزاری این آزمون با ایام سوگواری اربعین، در پی درخواست‌های متعدد واصله به دبیرخانه انجمن، تاریخ برگزاری آزمون از روز جمعه 26 مهر 1398 به روز جمعه 10 آبان 1398 تغییر داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، متن کامل اطلاعیه شماره (2) «آزمون گواهینامه خدمات مالیاتی مشاغل» مبنی بر تغییر زمان برگزاری آزمون و تمدید مهلت ثبت‌نام به شرح زیر است:

اطلاعیه شماره (2)

تغییر تاریخ برگزاری آزمون گواهینامه خدمات مالیاتی مشاغل به 10 آبان 1398

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون گواهینامه خدمات مالیاتی مشاغل می‌رساند، با توجه به نزدیکی تاریخ اولیه‌ی اعلامی برای برگزاری این آزمون با ایام سوگواری اربعین، در پی درخواست‌های متعدد واصله به دبیرخانه انجمن، تاریخ برگزاری آزمون از روز جمعه 26 مهر 1398 به روز جمعه 10 آبان 1398 تغییر داده شد.

مطابق رویه مذکور در اطلاعیه اولیه (مورخ 25 شهریور 1398 - از اینجا دانلود کنید)، ثبتنام داوطلبان در آزمون از طریق تحویل حضوری مدارک مورد نیاز به دبیرخانه انجمن حداکثر تا پایان روز دوشنبه، 29 مهر 1398 و ارسال پستی مدارک مورد نیاز از طریق پست پیشتاز (سفارشی) حداکثر تا پایان روز یکشنبه، 28 مهر 1398 تمدید میشود (نشانی پستی دبیرخانه انجمن: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، روبروی بیمارستان کسری، شماره ۲۸، طبقه دوم، کدپستی: 1514936514). همان طور که در اطلاعیه اولیه نیز تاکید شده بود، به منظور پیگیری وصول درخواستهای ارسالی از طریق پست پیشتاز (سفارشی)، هر یک از داوطلبان باید بلافاصله پس از تحویل مدارک مورد نیاز به پست، تصویر رسید پستی را با ذکر نام، نام خانوادگی، کد عضویت و عبارت «آزمون گواهینامه مالیاتی مشاغل – آبان 1398» بر روی رسید به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا نمابر 88878667 ارسال کنند.

آزمون هر گروه چهل نفره از داوطلبان به مدت چهار ساعت در یکی از بازه‌های زمانی صبح و بعدازظهر روز جمعه 10 آبان 1398 برگزار خواهد شد. بنابراین، گروه‌بندی داوطلبان در این دو بازه زمانی صرفاً بر مبنای اولویت زمانی ثبت‌نام آنان انجام خواهد شد، و حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، یکم آبان 1398، طی اطلاعیه ثانوی از طریق وبگاه انجمن حسابداران خبره ایران به نشانی www.iica.ir به اطلاع خواهد رسید.

داوطلبان شرکت در این آزمون برای دریافت فرم ثبت‌نام و اطلاع از شرایط داوطلبان، مدارک موردنیاز، و منابع و نحوه برگزاری آزمون، می‌توانند به اطلاعیه اولیه (مورخ 25 شهریور 1398 - از اینجا دانلود کنید) مراجعه فرمایند.

دبیرخانه انجمن حسابداران خبره ایران

شماران