با عنایت پروردگار مهربان و قدردانی از موسسان، پیشکسوتان، شورای عالی و تمامی مدیران و همکاران، موجب خرسندی اینجانب است که پس از چندین سال فعالیت حرفه ای و آموزشی، در این برهه زمانی افتخار حضور و خدمتگزاری در انجمن حسابداران خبره ایران را دارم. انجمن با اهدافی از جمله فراهم آوردن زمینه مشارکت همه جانبه تمامی افراد صلاحیتدار در تعیین سرنوشت حرفه، تدوین آیین رفتار و موازین حرفه ای، استفاده از فنون و تجارب پیشرفته حرفه ای، وضع رهنمودهای حرفه ای، تقویت روحیه پژوهش و فراهم آوردن امکانات آموزشی لازم به منظور بالابردن سطح معلومات حرفه ای و ایجاد زمینه مناسب برای حمایت از اعضاء و تلاش برای حل مسائل و مشکلات مرتبط با حرفه در سطح کشور و ارائه پیشنهادهای مقتضی در این زمینه و نیز ارائه مشاوره های لازم به دولت و مراجع قانونگذاری تاسیس شده است.

 ما ضمن پایبندی به اخلاق حرفه‌ای سعی داریم همواره ضمن حفظ منافع اعضا، منافع سایر ذینفعان از جمله سازمان‌ها و بنگاه‌های دولتی و خصوصی و منافع عمومی کشور و شهروندان را مورد توجه قرار دهیم.


در این مسیر پشتوانه اصلی ما تجارب و توانمندی پیشکسوتان، نخبگان، همکاران مجرب و بهره‌گیری از فناوری‌های روز به منظور دستیابی به چشم انداز انجمن "تبدیل شدن به بزرگترین و معتبرترین انجمن حرفهای حسابداری در ایران و جزو سه انجمن حرفهای حسابداری برتر در منطقه خاورمیانه" است؛ تلاش ما از یک سو ارائه‌ خدماتی همه‌جانبه و برتر به اعضا و از سوی دیگر مدیریت رشد و بالندگی اعضاء به عنوان اصلیترین سرمایهی انجمن است.
امید است با اتکاء به خداوند سبحان و همراهی و پشتکاری تمامی همکاران حرفه ای و سخت کوش بتوانیم نقش موثری را در عرصه اهداف و ماموریت های تعریف شده انجمن عزیزمان بر عهده بگیریم.

سید محمد باقرآبادی

دبیر کل

شماران