امسال نیز همچون سال‎های گذشته، انجمن حسابداران خبره ایران به عنوان نخستین انجمن ایرانی عضو فدراسیون بین‎المللی حسابداران (آیفک) و بزرگ‎ترین انجمن حسابداران حرفه ای ایران، آیین گرامی‎داشت روز حسابدار را با حضور اعضاء و میهمانان ویژه در سالن دریای نور هتل بین‎المللی استقلال برگزار خواهد کرد.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، آیین گرامی‎داشت روز حسابدار سال جاری در روز سه‎شنبه، 17 آذر 1394 با حضور اعضای انجمن حسابداران خبره ایران و میهمانان ویژه در در سالن دریای نور هتل بین‎المللی استقلال برگزار خواهد شد. ساعت برگزاری این مراسم در عصرگاه روز یادشده از ساعت 17 تا 19 خواهد بود. در حاشیه برگزاری این مراسم، آیین ادای سوگند گروهی دریافت‎کنندگان عنوان حسابدار مستقل طی یک سال گذشته نیز برگزار خواهد شد.
 
 
دبیرخانه اجرایی آیین گرامی‎داشت روز حسابدار بدین‎وسیله از اعضای علاقه‎مند به حضور در این مراسم درخواست دارد به منظور برنامه‎ریزی لازم برای تدارک باشکوه این مراسمحداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‎شنبه، 10 آذر 1394 اعلام حضور خود را از طریق ارسال پیام به رایانامه انجمن به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا ارسال پیام کتبی به نمابر 88899722 با ذکر نام، نام خانوادگی، و کد عضویت در انجمن اعلام فرمایند تا برای آنان کارت ورود به مراسم یاد شده صادر و ارسال شود.
شماران