عصرگاه چهارشنبه هفته آینده، 12 خرداد 1395 همزمان با یکم ژوئن 2016، با حضور مدیران ارشد انجمن حسابداران رسمی خبره انگلستان (ACCA) سمینار رایگان آشنایی با گواهینامه بین المللی ACCA در تهران، سالن همایش‎های رازی برگزار می شود.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، این سمینار با هدف اطلاع رسانی آخرین تغییرات و موضوعات روز ACCA و آموزش نکات کلیدی و فنی شرکت در آزمونهایACCA برگزار می‎شود. مطابق اطلاعیه صادره از سوی مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) به شرکت‎کنندگان در این سمینار گواهینامه رسمی حضور توسط PACT و ACCA اعطا خواهد شد و دارندگان این گواهینامه حضور از 50 درصد تخفیف ثبت نام اولیه در دوره ACCA برخوردار خواهند شد.
 
مطابق اطلاعیه صادره از سوی مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، ثبت نام در این سمینار به صورت رایگان  و از راه وبگاه www.accaseminars.pact.ir انجام می شود. لازم به یادآوری است، با توجه به محدود بودن ظرفیت سالن همایش (1000 نفر) اولویت حضور با افرادی خواهد بود که زودتر اقدام به ثبت نام کنند.
 
گفتنی است، سمینار پیشین آشنایی با گواهینامه بین المللی ACCA در تهران نیز شامگاه روز یکشنبه 4 بهمن 1394 توسط مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)در محل دانشگاه الزهراء برگزار شد و با استقبال پرشور حسابداران حرفه‎ای ایران روبرو شد. در آن سمینار، علاوه بر مسئولان انجمن حسابداران خبره ایران و مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، نماینده ACCA در ایران و نماینده ACCA در خاورمیانه نیز حضور داشتند و به معرفی این گواهینامه حرفهای بینالمللی حسابداری برای شرکت کنندگان پرداختند. حضور پرشور حسابداران حرفه ای ایرانی در سمینار پیشین بازتاب گسترده ای در منابع خبری ACCA داشت.

 

 

اخبار مرتبط:

شماران