در اطلاعیه مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) تاکید شده است: تنها کسانی که عضو ACCA (و نه دانشجو) باشند یا در مراکز آموزشی مورد تائید ACCA مشغول به کار باشند میتوانند راهنمایی پروژه های دانشجویان را انجام دهند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، متن کامل اطلاعیه صادره از سوی مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) به منظور هشدار به دانشجویان انجمن حسابداران رسمی انگلستان (ACCA) در ایران در خصوص انتخاب افراد صلاحیتدار و مجاز به عنوان راهنمای پروژهها به شرح زیر است:

"هشدار"

«دوستان عزیز توجه بفرمایند که تنها کسانی که عضو (ACCA و نه دانشجو) باشند یا در مراکز آموزشی مورد تائیدACCA  مشغول به کار باشند میتوانند راهنمایی پروژههای دانشجویان را انجام دهند. بنابراین اشخاصی که هنوز این دوره را به اتمام نرسانده اند نمیتوانندMentor  تلقی شوند. دانشجویان گرامی برای اطلاعات بیشتر می‎توانند به وبگاه مربوطه مراجعه فرمایند.

پی‎نوشت: مرکز آموزش حسابداران خبره (PACTتنها نماینده رسمی آموزش ACCA در ایران است

گفتنی است، اخیرا مواردی از سوء‎استفاده برخی افراد فاقد صلاحیت و سودجو در کشور مشاهده شده است که بدون داشتن صلاحیت و مجوز لازم اقدام به برگزاری دوره‎های آموزشی ACCA در کشور نموده و ادعای راهنمایی پروژههای دانشجویان ACCA در ایران را دارند. در این ارتباط، طی چندین نوبت اطلاعیه‎های صادره از سوی ACCA خاورمیانه و مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) به عنوان تنها نماینده رسمی آموزش ACCA در ایران هشدارهای لازم به دانشجویان ACCA داده شده است.

 

اخبار مرتبط:

 

شماران