انجمن حسابداران خبره ایران در راستای کمک به توسعه بازار اوراق بهادار و معرفی ظرفیت‌های موجود در این بازار برای تامین مالی طرح‌های اقتصادی بخش‌های عمومی و خصوصی کشور، در نظر دارد چهل و یکمین همایش سراسری خـود را با عنوان «تامین مالی از بازار سرمایه» با رویکردی کاربردی و با هدف راهنمایی عملی مدیران و کارکنان این بنگاه‌ها، در روز چهارشنبه، 29 خرداد 1398، از ساعت 14:00 تا 20:00، در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، مطابق شورای عالی و کارگروه همایش انجمن حسابداران خبره ایران مقرر شد در راستای کمک به توسعه بازار اوراق بهادار و معرفی ظرفیت‌های موجود در این بازار برای تامین مالی طرح‌های اقتصادی بخش‌های عمومی و خصوصی کشور، چهل و یکمین همایش سراسری انجمن با عنوان «تامین مالی از بازار سرمایه» با رویکردی کاربردی و با هدف راهنمایی عملی مدیران و کارکنان این بنگاه‌ها، در روز چهارشنبه، 29 خرداد 1398، از ساعت 14:00 تا 20:00، در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شود.

 

از سوی کارگروه همایش انجمن مسئولیت دبیری علمی این همایش به محمدمهدی مومن‌زاده، از اعضای انجمن و مديرعامل شركت سرمايه‌گذاری سامان مجد، واگذار شده است. وی طی روزهای آینده در گفت‌گویی اختصاصی با پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن محورهای اصلی همایش را تشریح خواهد کرد.

 

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند پس از مطالعه بروشور همایش (این پیوند) نسبت به تکمیل و ارسال فرم ثبت‌نام پیوست آن اقدام کنند. اعضای انجمن حسابداران خبره ایران، اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران، دانشجویان و دانش‌آموختگان مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، از تخفیف ویژه ثبت‌نام برخوردار هستند. ثبت‌نام گروهی (سه نفر و بیشتر) و زودهنگام (تا 22 خرداد 1398) نیز مشمول تخفیف در مبلغ ثبت‌نام خواهد بود. 

 

اعضای خبره انجمن در شاخه‌های تخصصی "حسابدار مالی خبره (CMA)" و "حسابدار مدیریت خبره (CFA)" نیز از 90% تخفیف ویژه در مبلغ ثبت‌نام برخوردارند، و حضور آنان در این همایش دارای امتیاز آموزش حرفه‌ای مستمر موردقبول هیئت‌های تشخیص صلاحیت مربوط است.

 

همچنین، با توجه به هماهنگی انجام‎شده با جامعه حسابداران رسمی ایران حضور در این همایش برای حسابداران رسمی و کارکنان حرفه‎ای تحت استخـدام آنان دارای امتیاز آمـوزش حرفه‎ای مستمر مورد قبول جامعه حسابداران رسمی ایــران است.

شماران