اطلاعیه شماره (1)

فراخوان نماینده بند 3 ماده 244 قانون مالیات‏ های مستقیم

بدین وسیله به اطلاع اعضای محترم انجمن حسابداران خبره ایران می‏ رساند. انجمن در نظر دارد در اجرای بند 3 ماده 244 قانون مالیات‏های مستقیم از بین داوطلبان واجد شرایط عضو انجمن نسبت  به معرفی نماینده موضوع ماده فوق به ادارات امور مالیاتی سرتاسر کشور به عنوان نماینده مودی برای حضور در هیأت‏ های حل اختلافات مالیاتی اقدام کند. اعضای واجد شرایط زیر در صورت تمایل می ‏توانند درخواست خود را به همراه مستندات مثبته آنها حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه ‏شنبه 15 تیر 1400 به نشانی ایمیل اعلام شده در زیر ارسال کنند.

الف) شرایط داوطلبان:

1- عضویت در انجمن حسابداران خبره ایران (فاقد بدهی حق عضویت)
2- دارای حداقل پنج سال سابقه کار حرفه ای مرتبط
3- گذراندن حداقل 40 ساعت آموزش مرتبط طی سه سال اخیر از مراکز آموزشی معتبر مورد تأیید انجمن

ب) روش و مهلت ثبت نام:

1- ثبت نام داوطلبان از طریق ارسال رزومه و مدارک مثبته شرایط فوق به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  انجام خواهد شد. ضروری است، نام و نام خانوادگی و شماره عضویت داوطلب به همراه عبارت «نماینده بند 3 ماده 244 ق.م.م. » در موضوع ایمیل ارسالی ذکر شود.
2- داوطلبان حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه، 15 تیر 1400برای ارسال درخواست خود مهلت خواهند داشت.

لازم به ذکر است، بررسی صلاحیت داوطلبان در کارگروهی که به همین منظور در انجمن تشکیل شده است صورت خواهد پذیرفت. دارندگان گواهینامه‏ ها و عناوین حرفه‏ ای انجمن حسابداران خبره ایران  در اولویت خواهد بود.
                                                               
انجمن حسابداران خبره ایران

 

 

شماران