موسسه حسابرسی ارنست اند یانگ از سری شرکت های «بیگ فور»، از طرح هایی که طی چهار سال آینده با کمک سرمایه‌گذاری هفتاد و پنج میلیون پوندی در راستای دوبرابر کردن حجم خدمات مشاوره‌ای خود در بریتانیا و ایرلند دارد، رونمایی کرد.

این بدان معناست که تا سال دو هزار و بیست و شش تعداد کارمندان بخش مشاوره ای این موسسه حسابرسی در بریتانیا از پنج هزار و صد نفر به ده هزار و دویست نفر افزایش خواهد یافت. آنچه وعده داده شده به این شرح است که بیش از نیمی از نقشهایی که در برنامه جدید تعریف شده خارج از لندن، در شهرهایی از جمله منچستر، گلاسکو، ادینبورگ و بیرمنگام پایه‌گذاری خواهد شد.

این موسسه حسابرسی اعلام کرد این توسعه که توسط فناوری، داده‌ها و افراد امکان‌پذیر است، با افزایش تقاضا از سوی مشتریانی که برنامه‌های تحول استراتژیک در مقیاس بزرگ را اجرا می‌کنند، تقویت خواهد شد.

استخدام‌ نیروی جدید نقاط قوت موجود در شرکت را در امور مالی، ریسک، زنجیره تامین، مدیریت تغییر، تحول فرهنگی و استراتژی تقویت کرده و مهارت‌ها را در زمینه‌هایی از جمله: مایکروسافت، اس.ای.پی، رایانش ابری، تجزیه و تحلیل داده‌ها و فضای مجازی تقویت می‌کند.

 

 

 

https://www.pqmagazine.com/ey-to-double-consultancy-team/

شماران