IIA و هیئت حسابرسی اقدام به گسترش برنامه ارتقاء بورس تحصیلی حسابرس داخلی کردند که شرایط ذکر شده این امکان را برای حسابرسان داخلی فراهم می‎آورد که به مقام حسابرس داخلی خبره ترفیع یابند.

این برنامه که سال گذشته راه اندازی شد، به دنبال اعطای بورس تحصیلی به حسابرسان داخلی است که به دلیل همه گیری COVID-19 تحت تعلیق و مشکلات مالی قرار گرفته اند. توسعه های اخیر، بورس تحصیلی جدیدی را مبتنی بر شایستگی برای پوشش هزینه های آموزش و صدور گواهینامه برای هر سه بخش از آزمون CIA ارائه میدهد.

آنتونی پوگلیسه، رئیس و مدیرعامل IIA در بیانیهای گفت: "برای همگام شدن با این جهان در حال تحول، حسابرسان داخلی باید دائماً دانش و مهارت های جدیدی را کسب کنند." این بورسیه به گونه‎ای در نظر گرفته شده که از طریق برنامهها و گواهینامههای آموزشی IIA ، به ویژه مدرک CIA ارائه شده توسط آن، افراد آسیب دیده از بیماری همه گیر، صلاحیت ها و گزینههای شغلی خود را افزایش دهند و در موقعیت موفقیت سازمانی بزرگی قرار گیرند. "

حسابرسان داخلی اهل ایالات متحده و کانادا که علاقمند به تکمیل برنامه مطالعاتی و امتحانات CIA در یک دوره یک ساله هستند نیزامکان درخواست خواهند داشت. دو بار در طول سال و هر بار حداکثر 15 بورس تحصیلی اعطا خواهد شد و اولین دریافت کنندگان آن در سپتامبر 2021 اعلام میشوندکه ارزش هر یک از بورسیه ها بیش از 2000 دلار است.

اسکات آرنولد، رئیس و مدیرعامل هیئت حسابرسان، در بیانیهای اعلام کرد: " بر خلاف اینکه همهگیری در آمریکای شمالی در حال از بین رفتن است ، اما نیاز به مراقبت از بین نرفته." "در دنیای پیچیده و به سرعت در حال تحول امروز، برای حسابرسان داخلی بیش از هر زمان دیگری مهم است که مهارت‌هایی را برای حفاظت و ایجاد ارزش برای سازمانهای خود کسب کنند. ما مفتخریم که با همکاری IIA برای ارائه دسترسی به آموزش و امتحانات CIA،از جامعه حسابرسی داخلی و کسانی که به دنبال رهبری صنعت در این نقطه عطف تاریخی هستند، حمایت میکنیم. "

IIA and AuditBoard expand CIA scholarship program | Accounting Today

شماران