" گفت یکی از اولین سالهایی را میگذارنیم که در آن شاهد کاهش فارغ التحصیلان حسابداری و کاهش دانشجویانی هستیم که رشته حسابداری را به عنوان رشته تحصیلی خود برمیگزینند."

شرکت CohnReznick، یکی از 20 شرکت برتر مستقر در نیویورک، ضمن افزایش رقابت در رویه استخدام خود به منظور جذب کارمندان جدید در طول کمبود نیروی کار، سیاست‌های پرداخت غرامت و مزایای خود را نیز با هدف جذب کارکنان جدید بهبود می‌بخشد.

دیوید کسلر، مدیرعامل CohnReznick در این باره بیان کرد: «می‏توان گفت هنوز در حوزه شغلی ما یعنی حوزه‏های حسابداری، مالیات و مشاوره بازار محدودی وجود دارد. مادامی که تجارت ما در حال گسترش است، ما نیز به استخدام تهاجمی خود ادامه میدهیم. چراکه گسترشی که ما در حال حاضر شاهد آن هستیم طی دو سال گذشته بسیار چشمگیر بوده و قالباْ در نتیجه رشد سازمانی ایجاد شده است.

در طول سال گذشته، مجموعه استخدام حسابداران واجد شرایط مانند بسیاری از صنایع محدود بوده است. کسلر اضافه کرد: "ما همچنان شاهد بازار کار بسیار فشرده در تمام بخش های خود هستیم." این سازمان افراد زیادی را مستقیماً پس از اتمام دانشگاه به این حرفه وارد کرده و به طور حدودی 300 نفر را در سال استخدام میکند و از این طریق به سرعت بخشیدن به رشد شغلی و مسئولیت‌ها و جذب نیروهای جانبی در همه سطوح ادامه می‌دهد. اما با توجه به شریط موجود این امر بسیار رقابتی است و میتوان گفت یکی از اولین سالهایی را میگذارنیم که در آن شاهد کاهش فارغ التحصیلان حسابداری و کاهش دانشجویانی هستیم که رشته حسابداری را به عنوان رشته تحصیلی خود برمیگزینند.

https://translate.google.com/?sl=en&tl=fa&text=CohnReznick%20steps%20up%20competition%20for%20accounting%20staff&op=translate

شماران