با حضور فعالان حرفه‌ای و دانشگاهی و مقامات استانی، آیین گراميداشت روز حسابدار استان زنجان به همت انجمن حسابداران استان زنجان به همراه نخستین جشن بزرگ اين تشکّل استانی در شهر زنجان برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، روز سه‌شنبه، 14 آذر 1396،آیین گراميداشت روز حسابدار به همراه نخستین جشن بزرگ انجمن حسابداران استان زنجان در تالار همایش‌های مدیریت شعب بانک تجارت استان زنجان واقع در شهر زنجان برگزار شد.

 

این مراسم از ساعت 16:00 تا 19:30 روز یادشده با حضور جمع پرشوری از فعالان حرفه‌ای و دانشگاهی و تنی چند از مقامات استانی برگزار شد. افراد زیر نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند:

  • علی مرادی، ریس هیت مدیره انجمن حسابداران استان زنجان
  • قوام احمدی، معاون امور مالیاتی استان زنجان
  • آقای روحانی، معاون اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان

 

در این مراسم علاوه بر اجرای موسیقی سنتی زنده، و مسابقه، از آقای دکتر جلال بهاریان با اعطای تندیس و لوح تقدیر به عنوان استاد برتر تقدیر به عمل آمد. در این مراسم آقای حسن دانشور از اعضای انجمن حسابداران خبره ایران و حسابدار رسمی نیز به عنوان مهمان حضور داشتند.                                    

 

گفتنی است، انتخابات انجمن حسابداران استان زنجان در تاریخ 28 بهمن 1395برگزار شده است و انجمن فعالیت خود را رسما" از اردیبهشت 1396 آغاز کرده است. طی این مدت نیز حدود 300 عضو از شهرهای مختلف استان به عضویت در انجمن پذیرفته شده‌اند. طی این مدت نیز مجموعاً 450 ساعت کلاس آموزشی رایگان در حوزه حسابداری زیر نظر استادان برتر استان توسط انجمن برگزار شده است.

 

            

         

         

         

      

 

شماران