همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه (FINEX2018): چهار کارگاه آموزشی موسسه حسابرسی EY و موسسه رتبه‌بندی اعتباری Capital Intelligence در تهران برگزار می‌شود

 

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در آستانه برگزاری «یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه (FINEX2018)» از برگزاری دو کارگاه آموزشی توسط موسسه حسابرسی EY و دو کارگاه آموزشی توسط موسسه رتبه‌بندی اعتباری Capital Intelligence در تهران خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، یاسر فلاح عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس و رئیس ستاد برگزاری «یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه (FINEX2018)» با ارسال نامه‌ای به محسن قاسمی دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران اعلام کرد: برای نخستین بار، همزمان با برپایی فاینکس 2018، با هدف ارتقای دانش و مهارت حرفه‌ای فعالان، کارشناسان، مدیران و سیاست‌گذاران صنعت مالی کشور (بورس، بانک و بیمه) مجوعه کارگاه‌های زیر با همکاری شرکت‌های مطرح جهانی برگزار می‌شود:

Ernest & Young (EY)

  1. Digitalization and Core Banking System
  2. IFRS 9 – Financial Instrument: Classification and Impairment Implementation

 

Capital Intelligence (CI)

  1. Access to International Markets and the Role of Ratings
  2. The Value of Investors Relations

 

در نامه یادشده اعلام شده است، این کارگاه‌ها با حضور مدرسان بین‌المللی و مدیران ارشد شرکتهای یادشده در تاریخ‌های 29 و 30 فروردین 1397 در دو نوبت ظهر و بعد از ظهر به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. همچنین، امکان ترجمه همزمان نیز برای علاقه‌مندان فراهم است. به شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌های آموزشی گواهینامه بین‌المللی صادره از سوی EYو CIاعطا خواهد شد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به وبگاه رسمی bourseevent.ir مراجعه کنند. گفتنی است، مطابق اعلام وبگاه یادشده، 50 درصد تخفیف ویژه دانشجویان و 25 درصد تخفیف ویژه حسابداران رسمی و کارکنان مالی در نظر گرفته شده است.

 

همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه (FINEX2018): چهار کارگاه آموزشی موسسه حسابرسی EY و موسسه رتبه‌بندی اعتباری Capital Intelligence در تهران برگزار می‌شود

برای مشاهده تصویر نامه دریافتی از مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس بر روی تصویر فوق کلیک کنید

شماران