مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، در مراسم آغاز به کار مرکز تماس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت: یکی از نقایص در ارائه خدمات به اعضای اتاق و فعالان اقتصادی، نداشتن سیستم پاسخگویی مناسب و منسجم بود که به نظر می‌رسد، با راه‌اندازی مرکز تماس ۱۸۶۶ این نقیصه برطرف شود.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از مهر، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران افزود:با راه‌اندازی این مرکز تماس، اتاق تهران علاوه بر پاسخگویی به پرسش‌ها و ارائه مشاوره مورد نیاز اعضا، از طریق همکاری با موسسه خیریه که با بهره‌گیری از جوانان مستعد دارای معلولیت جسمی و حرکتی مراکز تماس متعددی را اداره می‌کند، به ایفای بخشی از مسئولیت اجتماعی خود نیز همت گماشته است.
 
وی در ادامه گفت: اپراتورهای این مرکز اگرچه دارای برخی کم‌توانی‌ها و ناتوانی‌های جسمی و حرکتی هستند؛ اما مدارج دانشگاهی را طی کرده و اغلب با تحصیلاتی بالاتر از لیسانس در این محل به کار مشغول‌اند. آنها در مکانی که با نیازهای آنان مطابق است به خوبی و به طور حرفه‌ای این مرکز را اداره می‌کنند و پاسخگوی تماس‌های فعالان اقتصادی هستند. در این میان با وجود این که مرکز تماس اتاق تهران تا امروز به طور رسمی افتتاح نشده بود، اما در طی دوران آزمایشی در ۴ تا ۵ ماه گذشته، روزانه حدود ۲۰۰ نفر از اعضای اتاق با این مرکز تماس داشته‌اند و انتظار می‌رود با افتتاح رسمی این مرکز تعداد تماس‌ها روندی افزایشی را طی کند.
 
خوانساری تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز تماس و ارائه مشاوره‌های مالیاتی، بیمه‌ای و حقوقی از طریق این مرکز، تنها بخشی از سیستم سامانه ارتباط با مشتری(CRM) اتاق تهران است و در فاز‌های بعدی خدمات بیشتری تحت این سامانه به اعضای اتاق ارائه خواهد شد.
کاربرد کامپیوتر
موسسه فن آوران