ركن الدین جوادی بعدازظهر پنجشنبه هفته گذشته پس از دیدار با نماینده شركت بی.پی در بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی درباره جزئیات مذاكره گفت: شركت بریتیش پترولیوم (بی.پی) به سرمایه گذاری در پروژه های نفت و گاز ایران بسیار علاقه مند است. وی افزود: نماینده بی.پی در این دیدار تاكید كرد رویه این شركت مانند گذشته نیست و به همكاری با ایران تمایل بسیار زیادی دارد. جوادی تاکید كرد: آنها به انتقال فناوری و سرمایه به كشور ما علاقه مندند.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از وزارت نفت، مدیرعامل شركت ملی نفت ایران با اعلان خبر فوق افزود: به احتمال زیاد با نماینده شركت انگلیسی «شل» نیز در حاشیه نمایشگاه دیداری خواهد داشت.
جوادی در نشست خبری در حاشیه بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اعلام كرد: میزان صادرات میعانات گازی در دوران تحریم روزانه 250 هزار بشكه بود كه امروز از مرز 400 هزار بشكه در روز عبور كرده است.
 

بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح پنجشنبه با حضور 1900 شركت از ایران و 38 كشور دیگر، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به كار كرد.