روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در کانال رسمی این سازمان در شبکه اجتماعی تلگرام، نحوه ثبت اعتراض و درخواست رسیدگی به سوابق بیمه ای بیمهشدگان نزد این سازمان را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی انجمن حسابداران خبره ایران، مطابق اعلام روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمهشدگان پس از مشاهده سوابق بیمه ای خود در وبگاه http://savabegh.tamin.irدر صورتی که سوابقشان بهطور کامل درج نشده است یا ناقص درج شده است، میتوانند از طریق پیوند موجود در صفحه اصلی اعتراض به سوابق حق بیمه خود وارد کنند و با استفاده از راهنمای موجود نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود اقدام کنند.
اعتراضات بیمه شدگان از طریق سامانه مذکور به شعب ذیربط ارسال میشود و در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت. پس از بررسی این اعتراضات، نهایتاً پاسخ مقتضی به بیمهشدگان ارائه خواهد شد. بدین ترتیب، بیمهشدگان میتوانند از این راه همه سوابق بیمه خود را در این سامانه به صورت یک جا مشاهده کنند.
اطلاعات تکمیلی:
راهنمای جدیدسامانه مشاهده سوابق بیمهشدگان و ثبت درخواست اعتراض به سوابق