سازمان تأمین اجتماعی در نظردارد مطابق ضوابط و مقررات و به منظور خدمت رسانی به هموطنان متقاضی بیمه ایرانیان ساکن خارج از کشور، نسبت به جذب کارگزار رسمی برون مرزی برای انجام فعالیت امور بیمه ای ایرانیان خارج از کشور از طریق برگزاری آزمون یا مصاحبه اقدام کند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، مطابق فراخوان منتشر شده از سوی اداره کل اتباع سازمان تامین اجتماعی از افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط دعوت شده است از تاریخ 19 تا 28 خردادماه 1395 فرم درخواست مربوطه و مدارک لازم را به اداره کل اتباع به نشانی تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، شماره ٢٧، ساختمان شماره (7) تأمین اجتماعی، طبقه سوم (کدپستی ١٤٥٧٨٧٦٤٣٣) یا به رایانامه این اداره کل به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدارسال کنند. مطابق این فراخوان، ‌شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان و مدارک مورد نیاز به شرح زیر اعلام شده است:
 
1- شرایط عمومی و اختصاصی:
الف- شرایط عمومی
 
1- اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور ج.ا.ایران.
2- دارابودن حداقل ٢٧ سال و  حداکثر ٦٠ سال تمام.
3- انجام خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت دائم برای آقایان.
4- برخورداری از توان جسمی و روحی لازم و عدم اشتهار به فساد اخلاقی و مالی.
5- دارابودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس
6- عدم سابقه محکومیت کیفری مؤثر.
7- عدم اعتیاد به مواد مخدر.
8- نداشتن سوء سابقه حرفه ای، مالی، اداری و...
9- توانایی فراهم نمودن امکانات مناسب و درشأن مخاطبین ایرانی خارج از کشور.
 
تبصره ١ : بررسی و تأئید احراز شرایط فوق برعهده ادارات کل اتباع، امور کارگزاری های رسمی و  دفتر مرکزی حراست سازمان تأمین اجتماعی می باشد.
تبصره ٢ : خانواده های محترم شهداء، جانبازان و ایثارگران در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت هستند.
 
 
ب-  شرایط اختصاصی
 
1- اشخاصی که بازنشستگی و یا قطع رابطه استخدامی آنان با سازمان  خویش ناشی از آراء هیأتهای تخلفات اداری و اخراج باشد نمی‌توانند متقاضی به عنوان کارگزار رسمی برون مرزی باشند.
2- سپردن تضمین و یا وثیقه ملکی بنام سازمان تأمین اجتماعی و یا بیمه نامه مسئولیت حرفه ای بر اساس میزان  و شرایط اعلامی از سوی سازمان در هنگام عقد قرارداد الزامی خواهد بود.
 
2- مدارک مورد نیاز:
 
١-٢- تکمیل فرم درخواست متقاضیان اعطای پروانه فعالیت کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تامین اجتماعی.
٢-٢- چهار قطعه عکس ٤×٣ جدید زمینه روشن با درج مشخصات متقاضی در پشت آن.
٣-٢- تصویر شناسنامه، کارت ملی و گذرنامه.
٤-٢- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم کامپیوتری.
٥-٢- تصویر آخرین مدرک تحصیلی.
٦-٢- تصویر آخرین حکم استخدامی (وابستگان کار)
٧-٢- تصویر حکم بازنشستگی (در مورد بازنشستگان)
٨-٢- در خصوص کارگزاران و نمایندگان اجرایی یا افراد وابسته به سایر نهادها مجوز فعالیت و گواهی حسن انجام کار.
نکته: ارسال تصاویر اسکن شده کلیه مدارک فوق از طریق ایمیل امکان پذیر می باشد.
 
 
3- مهلت ارسال مدارک:
 
متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را حداکثر تا پایان روز ١٣٩٥/٠٣/٢٨ به اداره کل اتباع ارسال تا مطابق با ضوابط مورد بررسی قرار گیرد. لازم به ذکر است به مدارک ناقص یا واصله پس از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تذکر:  اطلاع رسانی در این خصوص منحصراً‌ از طریق سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی صورت می پذیرد و تقاضا می شود از هرگونه مراجعه حضوری به ستاد مرکزی و سایر ادارات سازمان اکیداً خودداری نمایید. درصورت وجود ابهام یا سوال می توانید با ایمیل اداره کل اتباع ارتباط برقرار نمایید.
 
 

دانلود فرم درخواست متقاضی اعطاء جواز فعالیت کارگزار رسمی برون مرزی تأمین اجتماعی


 

کاربرد کامپیوتر
موسسه فن آوران
مفید حافظ