انجمن حسابداران خبره ایران تقدیم میکند:
کتاب حسابداری میانه؛ "راهنمای کاربردی استاندارد بین المللی گزارشگری مالی براساس سرفصلهای صورت مالی"
بر اساس آخرين نسخه كتاب حسابداري ميانه دونالد اي. كيسو و جري .جي ويگانت
ترجمه و اقتباس: دکتر علیرضا رام روز
در دو جلد اول (شامل 500 صفحه) و جلددوم (شامل 375 صفحه) منتشر گرديد.
در اين كتاب مباحث مرتبط با حسابداري در قالب سرفصل هاي صورت هاي مالي بر اساس آخرين نسخه استاندارد هاي بين المللي گزارشگري مالي (IFRS) ارائه گرديده است.  
کتاب حاضر بر اساس «Intermediate Accounting: IFRS Edition, Fourth Edition, (2020)» و به صورت تلخیص شده به گونه ای آماده شده است که مطالب بااهمیت و جدید به صورت ملموس و با توضیحات کافی اما در حجم مقبول و قابل مطاله ارائه گردد. این کتاب محتوای لازم برای درک استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی (IFRS) را برای اهالی حرفه و دانشگاه فراهم می سازد و با ارائه رویه‌های جاری حسابداری بر اساس IFRS, به خوانندگان کمک می‌کند تا ضمن کسب دانش عملی در مورد موضوعات حسابداری, امکان فعالیت بین‌المللی در زمینه حسابداری را به دست آورند. کتاب با ارائه موضوعات متنوع و به دور از کلیشه‌های معمول کتاب‌های حسابداری میانه, دریچه‌های جدیدی از مطالب نوین حسابداری را پیش روی خواننده قرار می‌دهد. مثال‌های ارائه شده در طول کتاب شامل نمونه‌هایی واقعی از شرکت‌های مختلف در سراسر جهان هستند. تمرینات کاربردی کتاب باعث می شوند خوانندگان علاوه بر آشنایی با ابعاد مختلف IFRS, با مسائل واقعی پیش روی یک حسابدار در دنیای واقعی آشنایی یابند. جامعیت, تنوع و نحوه طراحی تمرینات و مسائل کتاب به گونه ای است که می تواند خواننده را از درک مفاهیم ارائه شده و به کارگیری صحیح آن ها در عمل مطمئن سازد. هم چنین تفاوت‌های بااهمیت باقی‌مانده بین استانداردهای حسابداری آمریکا (US GAAP) و  IFRS بیان و با استانداردهای حسابداری ایران مقایسه می‌شوند.
علاقه مندان جهت تهیه کتاب می توانند به  انجمن حسابداران خبره ایران  و يا انتشارات ترمه مراجعه نمایند. و يا با شماره تلفن هاي انجمن۵ تا ۸۸۶۵۹۹۸۳ (۰۲۱) و ترمه 66963301 تماس بگيرند.

انجمن حسابداران خبره ایران شروع راه حرفه ای شدن شما...

شماران