حراست دیوان محاسبات کشور طی اطلاعیه مورخ 13 آبان 1394 در خصوص شیوه ابلاغ دادخواست‎های مربوط به احضار مدیران و مسئولان مالی سازمان های دولتی و ابلاغ آرای صادره از سوی هیئت‎های مستشاری و محکمه تجدیدنظر این دیوان هشدار داد.
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، دفتر مرکزی حراست دیوان محاسبات کشور طی اطلاعیه مورخ 13 آبان 1394 در خصوص نحوه اعلام دادخواست‎های این دیوان به مدیران و مسئولان مالی سازمان های دولتی و ابلاغ آرای صادره از سوی هیئتهای مستشاری و محکمه تجدیدنظر این دیوان هشدار داد.
 
متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
به اطلاع کلیه وزارتخانه‎ها، سازمان‎ها، دستگاه‎ها و شرکت‎های بخش دولتی مشمول رسیدگیهای دیوان محاسبات کشور می‎رساند؛ دادخواست‎های مرتبط با احضار مدیران، مسئولان مالی سازمان‎ها و سایر خواندگان شرکت‎های مذکور و همچنین آراء صادره از طرف هیئت‎های مستشاری و محکمه تجدیدنظر صرفاً از طریق دفتر دیوان محاسبات کشور به صورت مکتوب به مخاطبان اعلام می‎گردد. این دیوان در گذشته به هیچ عنوان اقدام به ارسال دادخواست‎ها یا آراء هیئت‎های مستشاری و تجدیدنظر از طریق پست الکترونیک (ایمیل) نکرده و در آینده نیز بدین نحود عمل نخواهد نمود.
این دیوان ضمن هشدار نسبت به احتمال هر گونه سوء استفاده، به مسئولان محترم دستگاه‎های اجرایی توصیه می‎نماید هر گونه موارد مشکوک را به دفتر مرکزی حراست دیوان محاسبات کشور اطلاع‎رسانی نمایند.
 

دفتر مرکزی حراست دیوان محاسبات کشور

شماران