معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در نشست ادارات کل شرق و غرب تهران بزرگ، تنها نسخه شفابخش در رضایتمندی مخاطبان را ارتقای سطح کیفیت خدمات این سازمان در نهادینه کردن و گسترش آی تی دانست؛ و تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی به جدیت مکانیزه کردن خدمات را دردستور کار قرار داده است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد حسن زدا در این نشست از همکاری روسا و کارکنان شعب بابت ساماندهی و راهبری بیمه تاکسیرانان تقدیر کرد.
وی به کاهش ایستگاه‌های کاری در تامین اجتماعی به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر اشاره کردو افزود: بستر این فرایند در شعب ٢٥، ٢٩ و ١٨ تهران در حال اجراست و با گسترش و نهادینه کردن آن به طور قطع رضایتمندی مخاطبان افزایش می‌یابد.
زدا با اشاره به پرداخت ٣ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان از سوی دولت به عنوان یارانه‌ از بودجه عمومی کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی بدون وابستگی به بودجه عمومی کشور ماهانه ٤ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان برای خدمات به بیمه شدگان و بازنشستگان هزینه می‌کند.
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی عملکرد سازمان را نمونه بارز سازمانی فعال و پویا عنوان کرد و افزود: به اندازه ٣٠ سال، تنها در یک سال گذشته شاهد حضور مقامات عالی‌رتبه کشورهای مختلف در سازمان تامین اجتماعی بودیم که این نشانگر اهمیت و پویایی این سازمان است.
وی گفت: تامین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین سازمان‌های مستقل است که از نظام سلامت مناسبی برخوردار است.
زدا تاکید کرد: انتقال تجربه‌های محاسبات بیمه‌ای آکچوئری، ساختار و گستردگی دامنه مخاطبان و ‌ارائه خدمات نوین از جمله الگوهای مناسب برای توسعه همکاری سازمان تامین اجتماعی با کشورهای پیشرفته و در حال توسعه است.
وی با بیان اینکه پروژه پرونده فنی الکترونیک بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی زیر ساخت اصلی به کارگیری فناوری های اطلاعات به صورت متمرکز و یکپارچه است ، اجرا و عملیاتی نمودن این طرح را از مهمترین برنامه های معاونت فنی و درآمد این سازمان در سال جاری اعلام کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ در نشست شورای اداری این اداره کل گفت: اداره کل شرق تهران بزرگ، رتبه نخست ابلاغ الکترونیکی( ٩٦ درصد) و رتبه سوم  ارسال و پرداخت لیست اینترنتی (٩٩درصد) در کشور را کسب کرد.
غلامحسین ستوده خو گفت: توسعه خدمات غیرحضوری منتج به کاهش مراجعه کنندگان، تکریم بیمه شدگان و افزایش دسترسی به خدمات مطلوبتر شده است.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در نشست این اداره کل گفت:  اداره کل غرب تهران بزرگ سال گذشته موفق به اخذ سه رتبه از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری و دفتر ارزشیابی امور استان‌ها شد.
ناهید حیدری با اشاره به عملکرد اداره کل غرب تهران بزرگ در خصوص وصول مطالبات اظهار داشت: با همت و تلاش کارکنان و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در سال ١٣٩٤ در بخش بدهی معوقه نسبت به برنامه مصوب بیش از ١٥٠% رشد داشتیم.

وی از تدوین چشم انداز ماموریت های اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در سالجاری خبر داد و گفت: بیش از ١٠راهبرد عملیاتی جدید در تحقق اهداف این سازمان ترسیم شده است.


 

شماران