اداره کل فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان و سازمانهای معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در راستای تعاملات دوسویه و با هدف بهره مندی از تجربیات و توانمندی فکری کارفرمایان در جهت فرایندهای کاری، نخستین مسابقه خاطره نویسی با موضوع «چگونه کارآفرین شدم» را با رویکرد ثبت و مستندسازی خاطرات کارفرمایان برگزار می کند.
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، کارفرمایان می توانند خاطرات خود را در حوزه های نقش سازمان تامین اجتماعی در بهبود فضای کسب و کار، نحوه ورود به حوزه کارآفرینی، تولید، تحریم و پساتحریم، تولید و اقتصاد مقاومتی، ارتباط بین سازمان و کارفرمایان، کارفرمایان، بازرسی، ایمنی و بهداشت کار، کارفرمایان و بازرسی تهیه و ارسال کنند.
 
آثار ارسالی باید در ٥ تا ١٠صفحه در نرم افزار wordو در اندازه رحلی (A4)تایپ شود.
هر شرکت کننده باید همراه با مطلب ارسالی، یک قطعه عکس سه در چهار با کیفیت مناسب در قالبJPEG ارسال کند.
همچنین، مطالب ارسالی باید با مشخصات کامل هویتی شامل؛ نام و نام خانوادگی، نوع فعالیت، نام کارگاه، آدرس، شماره های تلفن ثابت و همراه وآدرس پست الکترونیکی ارسال شود.
ارسال اثر به معنای پذیرش شرایط مسابقه است و تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده بر عهده ستاد برگزاری است.
ستاد برگزاری، ارسال کننده را صاحب اثر می داند، اما در صورتی که خلاف آن ثابت شود تمامی امتیازات متعلق، باطل و اثر مربوطه از جریان مسابقه خارج خواهد شد.
افراد شرکت کننده می توانند آثار خود را به رایانامه (ایمیل)این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال کنند یا متن تایپ شده را همراه با لوح فشرده حاوی فایل آن به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به فاطمی، نبش کوچه ستاره، پلاک یک، ساختمان شماره ٤ تامین اجتماعی، طبقه ششم، دبیرخانه برگزاری مسابقه بفرستند.
مهلت ارسال آثار از 30 اردی‎بهشت تا 30 خرداد 1395 است.
 
شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ٦٤٠٢٨٣٥٩ و ٦٤٠٢٨١٣١ تماس حاصل کنند.
خاطر نشان می سازد، آثار ارسالی کارفرمایان توسط هیات داوران متشکل از ٢ نفر نماینده از معاونت فرهنگی و اجتماعی، یک نفر نماینده از حوزه معاونت فنی ودرآمد (با توجه به تخصصی بودن برخی از موضوعات) ٢ نفر نماینده از تشکل های کارفرمایی و ٢ نفر از اساتید دانشگاه با تحصیلات مرتبط در حوزه ادبیات نوشتاری بررسی می شود.

پس از ارزیابی آثار ارسالی و انتخاب خاطرات، از ٥٠ نفر برگزیده  طی مراسم ویژه ای تقدیر و جوایز ارزنده ای به منتخبان اهدا خواهد شد.


شماران