شعبه سنگاپور «دیلویت» (یکی از دو ابرموسسه حسابداری جهان)، با انتشار یک ویدئودر صفحه اینستاگرام خود، از راه‎اندازی نخستین شعبه آسیا-اقیانوسیه «دانشگاه دیلویت (DU)» در جزیره توریستی سنتوزا در جنوب سنگاپور خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از صفحه رسمی اینستاگرام شعبه سنگاپور «دیلویت»، نخستین شعبه آسیا-اقیانوسیه «دانشگاه دیلویت (DU)» با حضور معاون نخست وزیر سنگاپور و مدیرعامل بخش جهانی دیلویت، در جزیره توریستی سنتوزا در جنوب سنگاپور افتتاح شد. دیلویت در گزارش خود پیش بینی کرده است در این دانشگاه تا ژوئن 2017 به حدود هزار آموزشپذیر خدماتی آموزشی ارائه خواهد شد.

 

«دانشگاه دیلویت» (Deloitte University)

این مرکز آموزشی، با زیربنای بیش از هفتصد هزار فوت مربع، به طور رسمی در اکتبر 2011 در وستلیک، تگزاس،‌ ایالات متحده آمریکا راه‎اندازی شد. هدف دیلویت از راه‎اندازی این دانشگاه، رشد مهارت‎های رهبری در سطوح مختلف کارکنان این موسسه است.

 

جزیره سنتوزای سنگاپور

این جزیره گردشگری که لقب زمین بازی محبوب آسیا را نیز به خود اختصاص داده است هر ساله حدود پنج میلیون بازدید کننده از سرتاسر جهان دارد. این جزیره که در فاصله پانزده دقیقهای از شهر قرار دارد، با بیش از پنج هکتار مساحت، مرکز جاذبههای گردشگری متنوعی از جمله ساحل استوایی، دو زمین بازی گلف، دو هتل پنج ستاره، و استراحتگاههای زیبا، پارک یونیورسال سنگاپور، شهر بازی، و دیگر امکانات تفریحی است. نام این جزیره (سنتوزا) از زبان مالایی به معنای «صلح و آرامش» گرفته شده است.

 

«دیلویت» (Deloitte)

گفتنی است، در رتبهبندی سال 2016 مجله «فوربس (Forbes)» موسسه «دیلویت (Deloitte)» با فاصلهای ناچیز از رقیب سنتی خود (PwC) با 35.2 میلیارد دلار درآمد سالانه و 225.000 کارمند در رتبه دومین موسسه حسابداری عمومی آمریکا (و جهان) و ششمین شرکت بزرگ بخش خصوصی این کشور اعلام شد.

 

شماران